What's in my bag // essentials

Oké, m'n tas is stuk gegaan dus eigenlijk is het; what's out of my bag because I can put this in my bag anymore. Maar goed, ik heb nog wel een andere tas joh haha. Hier de standaard dingen die sowieso (bijna) altijd in m'n tas zitten. zaten... rip. 
Het eerste wat ik sowieso niet kan vergeten is sowieso m'n telefoon (dah). Hoe leuk is die achtergrond trouwens. Shay Mitchell (Emily in Pretty Little Liars) heeft een Youtube kanaal en dan zie je die print vaak als behang. Ik zou het zelf nooit doen, maar het ziet er zo tof uit.

Een notitieboekje en een pen zijn ook wel handig om bij je te hebben. Ook al zet ik alles meestal in m'n telefoon. Nu ik dat typ weet ik eigenlijk niet waarom ik een notitieboekje in m'n tas heb zitten. Ach joh, handig op school. Of als je een blaadje nodig hebt.

M'n oortjes mogen ook níet ontbreken. Die heb je gewoon overal nodig to be honest. Een mobiele oplader (noem je dat zo?) is ook best wel heel erg handig om bij je te hebben. Want ja, hoe vaak is je batterij wel niet leeg gegaan op het moment dat nou net even niet uit kwam. Vaak. Deze had ik ooit gratis gekregen, maar je kan ze overal kopen. Een oplaad kabel is dan ook wel handig hehe..

Verder heb ik een etui in m'n tas waar o.a. wat pennen in zitten. Ook zit er een eos lipbalm in (kijk hoe vies die is geworden, bruh), een handgel van Kruidvat en een parfum, ook van Kruidvat. De etui is trouwens van Subdued.

Een flesje water en een pakje  kauwgum natuurlijk.

Een zonnebril. Deze heb ik ooit bij The Sting gekocht. De Tangle Teezer (een borstel, mocht je niet weten wat die roze bol moest voorstellen). Dit is echt de beste borstel ter borstels.

Als laatst zit m'n portemonnee natuurlijk in m'n tas. Ik heb een haat-liefde verhouding met deze portemonnee haha. De tropische print is heel leuk, maar iets zorgt er voor dat de poortjes in elke winkel gaan piepen, thanks wallet.

Wat zit er standaard in jou tas? 

42 opmerkingen:

  1. Die zonnebril is zooo leuk! En de achtergrond van je telefoon trouwens ook haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Die parfum van de kruidvat, welke nummer is dat? Nummer 8 rose? Die heb ik namelijk ook alleen dan in een grotere variant :).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, dat is nummer 53 Amber, maar rose heb ik ook haha. Ze ruiken heel lekker!

      Verwijderen
  3. Leuke post! Die etui vind ik echt heel leuk. Wat raar van je portemonnee zeg! Bij mij zit dat ding ook al-tijd in mijn tas. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te zien wat er in je tas zit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die tangle teezer heb ik ook. Het was even wennen als haarborstel maar ik zou nu geen andere borstel meer willen gebruiken. Deze is zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te zien! In mijn tas zitten altijd oortjes, handcreme en lipsticks :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat er in mijn tas zit hangt af of ik ga werken of Parijs ga verkennen! Mag ik vragen wat je vindt van die mobiele oplader? Ik had er eens een voor mijn vriend gekocht, maar het laad zijn telefoon steeds maar op voor ongeveer 30%.. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk! In mijn tas zitten sowieso standaard wel mijn sleutels, lippenbalsem, oortjes, en portemonnee en telefoon. Maar voor de rest kan het erg variëren hahah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke post! Dingen schrijven in een notitieboekje is trouwens wel leuker dan alles in je telefoon zetten hoor, vind ik :)! Ik zette eerst ook alles in mijn telefoon, maar nu ik een notitieboekje gebruik, schrijf ik veel meer en maak ik ook tekeningetjes erbij. Leuk om te bewaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om te zien wat er allemaal in je tas zit! Veel van deze dingen zitten eigenlijk ook wel in mijn tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb ook altijd een flesje water en een notitie boekje bij me! x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk om even in je tas te gluren!
    Notitiboekje en lipbalm heb ik ook altijd bij me!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha, grappig hoe je dat verwoord - dat je geen tas meer hebt dus dan maar een what's in my bag :') Ik sleur ook dagelijks een hele hoop mee, lijkt wel op wat jij meeneemt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke spulletjes allemaal!
    Zelf heb ik ook veel van deze spullen in mijn tas zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echte spulletjes die je altijd bij zou moeten hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk om te zien! Ik heb dit vaak ook allemaal bij me. Je portemonnee is trouwens erg leuk, balen dat ie telkens af gaat! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk! Deze spullen draag ik meestal ook met mij mee. Alleen geen zonnebril, ik moet nog een nieuwe kopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een coole achtergrond op je telefoon!

    xxx Linsey from POSE-BLOG.com

    You can also check my BLOGLOVIN & FACEBOOK if you like! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De perfecte essentials! Onze tassen komen behoorlijk overeen volgens mij haha. Ik heb ook altijd een notitieboekje bij me, en oortjes natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk om te zien! Ik ben nog steeds erg benieuwd naar zo'n Tangle Teezer.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie foto gemaakt! Ik heb precies dezelfde zonnebril als dat jij hebt! YAY twinnies! Super leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die zonnebril, etui en portemonnee! <3
    Echt een leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. leuk hoe je alles verwoord! jammer van je tas, maar gelukkig heb je nog een andere, trouwens die portomonnee en zonnebril zijn zooo leeeuk

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele leuke post! Die zonnebril is zo cute! X Minale
    http://minaleme.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Al deze dingen zitten ook in mijn tas, ik kan niet zonder kauwgom, haha! Wat raar dat er iets in je portemonnee zit waardoor die dingen in de winkel beginnen te piepen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk om te zien wat er in je tas zit! Ik neem ongeveer dezelfde dingen mee in mijn alledaagse tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk om te zien wat er in je tas zit! Ik neem ongeveer dezelfde dingen mee in mijn alledaagse tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. oh een tangle teezer, die moet ik ook nog eens aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk artikel, en je hebt het ook heel erg leuk geschreven! Ik vind je portemonnee heel mooi, jammer dat hij ervoor zorgt dat de poortjes in elke winkel gaan piepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik heb ook vaak dezelfde handsanitizer bij. Heel fijn! Ik heb ook super vaak een notitieboekje bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mijn tasinhoud komt wel erg overeen met de jouwe :D. Gek van je portemonnee, maar hij is wel héél leuk! Liefs, Evelijn

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Die portemonnee is juist vet tof! Alhoewel ik het ook niet chill zou vinden als ik poortje zou bliepen. Ik heb vooral veeeeel bonnetjes in mijn tas zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mijn tasinhoud is helemaal hetzelfde als bij jou, haha! Wat een super mooie portemonnee heb je! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een gave zonnebril! Ik neem echt vanalles mee in mijn tas, van lippenstift tot deodorant!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuk om te zien! Eigenlijk zijn dit precies de dingen die ook in mijn tas zitten. Wat balen dat je tas kapot is!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ah, ik ben verliefd op je blog! Hier kan mijn blog niet tegen op hehe ;)
    Waar heb je de achtergrond van je telefoon vandaan? Ik kan hem nergens vinden....

    X, Eline (elineoortwijn.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je zoekt op 'banana leaf pattern/background' zou je 'm moeten vinden!

      Verwijderen
  37. Super mooie foto! (hannahmerel.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen